Baby...

Min älskling är sjuk.... tycker sååå synd om honom, usch o fy!!

Ja vart iaf väckt av pfv vid halv 8.... dom vile att ja skulle komma o jobba dirket, ja sa nej, men sen kunde ja inte somna om så då ringde ja upp efter typ 10 min men då hade dom fixat det redan, somnade efter många om och men om... o vaknade, hör o häpna, halv11!!! de har inte hänt på länge kan ja lova...

tänkte vara effektiv idag iaf...
ska ta en promenad upp till pfv o lämna in timmarna...
då tar ja en sväng in på öb på samma gång.. får se vad man hittar :)
Hade velat tagit mig till rusta egentligen så vi får se hur jag gör... kan man sväng in på willys också o handla lite nödvändigheter...

Just de, ska ringa ungdomsmottagning också, Måste komma ihåg, måste komma ihåg, måste komma ihåg!!!

Sen tänkte ja damsuga av lite grann så golvet inte hinner damma igen :) Hellre städar man ju oftare så det inte hinner bli så skititgt....

Nää ja ska väl ta o hoppa in i duschen då o se va dagen har att erbjuda....

Kommentarer
Postat av: Tess

stackarn har han fått den där jävla magsjukan ???

2009-03-09 @ 14:34:30
URL: http://qmariatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0