Bedtime..

Vart en sköön o rolig kväll... gick o mötte sandra kl.19 vid ica söder..
blev en påse chips och en cola :)
Drog hem till mig o snacka en massa, hur kul som helst, va ju evigheter sen vi riktigt umgicks...
Kolla på melodifestivalen som ja inte tänker säga ett ord om... det sööög!!!! Har inte svenska folket öron att lyssna med? Snälla?

Ajaa.... sen har vi suttit o garvat ihjäl oss.... tror båda va en smula för trött.... men shiit vilka magmuskler vi kommer ha imon :)

Fryser gör jaaa, följde me henne ut till bussen nyss, blev sent idag :)
Men ja ska krypa ner i min säng med dubbla täcken, åhhh ska sova sååå sköönt imon... Lääänge..
får pussas med älsk imon också, honom saknar jag massor!!!!

God nattt bloggers :)

Kommentarer
Postat av: J

Angående melodifestivalen... Visst det var inte rätt låt som vann, men bättre än EMD. Svenska folket använde ju sina öron att lyssna med.. Tur att det inte var en massa tonåringar som inte hade råd att rösta, för då skulle EMD vunnit. Där har du en låt som tjejerna inte använder sina öron, dom använder sina ögon... Tror endå att det kommer gå bra för Vinnaren Malena. Topp 5 iaf.

Själv tror jag det skulle gå bäst för Sofia i stora tävlingen. Brukar gå bra för grekiska låtar.

Nä nu ska jag sluta predika melodifestival :)

Saknar dig..

2009-03-15 @ 08:54:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0