Bedtime..

Jaa inte blev det nån hemma dag idag inte...
åkte ju till anna, där bjöds det på korv o mos :) O massa yatzy....
Sen när klockan var vid 3 bestämmde vi oss för att dra ner på stan för en fika...
men icke... Pfv ringde typ kvar över 3 o ville att ja skulle komma o jobba till 4.... Jahajaa..
slänga på sig kläderna o traska till bussen... ringde jobbet o varna att ja kanske skulle bli någon minut sen, men ja va precis i tid :)
Vi va 1 mer personal ikväll också, vet inte hur dom tänker ibland, men ja klagar inte, såå jävla sköönt o kunna ta det lugnt bara....
slutade 21 iaf... då fick ja besök av Jeanette o Anna... Jeanette ska på bröllop o hade lite klädångest... så hon kom o råna mig på min halva garderob... nää inte halva kanske, men en kasse :) haha... en locktång fick hon med sig också..
hoppas hon får till det där med kläderna nu då, här verkade hon ha lite ångest :)

Tror att det ev. kan bli lite jobb imon kväll och på fredag också... så ja vart inte utan ändå :) haha...

Nää nu är ja dööö trött... hungrig som faaan också, inge god mat på jobbet..
så det är väl lika bra o somna så hungerna försvinner så får ja käka en god frulle imon istället :)

Ska ta mig en snbb dusch dåå o sen krypa ner, hatar att sova själv..
Vill ha min Johan att krama om....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0