Home..

Jaa det blev en bra dag idag :)
Åkte hem till mamma min, Natta hade tråkigt så hon kom också hem till mamma min...
Måste bara säga det, Zélina, världens underbaraste unge... så jävla gooo... såå lugn, skrattar hela tiden... Mamma blev också kär i henne, satt med henne hela tiden...
Hon fråga när det va dags, hon vill också bli mormor... men johan du kan va lugn!!! Ja sa att hon fick vänta iaf nåt år till :)
Men ja vill ha en söt gofis o mysa med :) Helt underbar...

Gjorde läsläxa med lillebror, o dom ljudar alla bokstäver såå jävligt, som t.ex R säger han RRRRRRRRRRRRRRR hur länge som helst, dooog av skratt :)
Han ska komma o vara med mig på efter skolan på onsdag, mamma jobbar kväll till 21 så då får han mysa med mig. Tror vi ska gå o hyra en film, så ska vi minsann göra matteläxe :) Tråkigt att ja missar allt sånt nu när man har flyttat... alla läxor o sånt, kul o se när dom lär sig ju :) Visste inte ens att han kunde läsa :S

Sen va ja hungirg iaf, så ja o natta gick till Time o köpte en macka... va ingen sugen på pizza eller kebab...
drog hem till henne ett tag o nu är ja hemma :)

Ska ringa anna en sväng nu innan cityakuten börjar....


Faaan ja får inte pussas på hela veckan, jävla magsjuka....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0