Jag dööör!!

Min värsta kväll ever!!!!
Det är magsjuka på jobbet, finns inget som är såååå jobbigt..
Usch har vart en pina hela kvällen, har mått så fruktansvärt dåligt...
duschade o tvättade håret dirket när ja kom hem... snodde handsprit från jobbet också så ja har spritat mig som bara den... överdrivit riktigt ordentligt!!!
Jag kan ta va som helst, döda människor och skit, men inga spyor!!!
Kommer aldrig kunna sova inatt, faaan va jobbigt...
jaa som är en jävla hypokondriker ändå, usch....

Ska kika på 2½ män nu.... är hungrig men törs inte äta....

Hoppas resten sover gott iaf..

Kommentarer
Postat av: Nettie

skrattar Sorry för det med din fobi känns ut ur datorn i din beskrivning om magsjuka. Men så är det, vissa klarar såna saker och vissa klarar annat!

Håller en tumme för att du inte blir sjuk puppan!

2009-03-06 @ 06:59:25
URL: http://www.nettie.me

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0