Lite nytta...

Hade en riktigt mysig kväll igår med älsklingen...
bara mös mös o mös :) käkade kebab rulle för första gången, jaaaa vet vi äter snabbmat jämt, måste sluta med det...
vakna tidigt som fan imorse av att de va nå jävlar som ploga.... usch....
Käkade mat gjorde vi till frulle, Js mamma hade gjort köttgryta som j va förbi o hämta, kan lätt vänja mig med sån mat ;) sååå värdelös på att laga mat ju....
Sen åkte vi hem till mig, va här 1 timme sen gick J til jobbet... Han fick tröjan av mig idag som ja hade köpt till han, den va perfekt, min snygging!
Sen kom ja på att mamma skulle komma på besök idag vid halv 4 tiden, så då åkte skurhinken fram, damma o grejja över allt... sen en damsugning o skura:) Rent o fräscht här nu, hahhaha kom på en rolig sak nu, en gubbe på jobbet kan inte säga fräscht, han säger fräst!! guuuud va ja skratta när ja hörde de :)

Jaha då låg man på soffan o vänta på att golvet ska torka...
dagen kommer gå fort...
mamma kommer, sen ska ja ta en dusch.... kanske en varm macka :)
När ja kom hem så hade ja fått säsong 4 av one tree hill... så man har nåt att kika på, sen är det Den rätta för rosing ikväll, tyckte de va lite b men ja måste se vilken idiot som hade tagit med sig massa knark, linda va rasande och skulle ställa han mot väggen i detta program :)

Fick hem nå skitpapper från pfv idag också, vi ska själv gå in på medvind (själva programmet där alla arbetsturer står) och fylla i när vi kan jobba, vilka dagar i tider... men vaa faaaan!!!! Ska ja sitta o fylla i 7-21.45 på alla 31 dagar? Orka? hade vart bättre om dom gjorde som angelica sa, man kan fylla i när man INTE kan jobba... ajaa ska ringa o höra imon tänkte jaa... tror det vankas lite jobb på torsdag fredag o söndag, ska ringa o kolla om ja kan få dom turerna...

Har ni orkat läst ända ner hit?? gaahhh....
Ska väl diska det lilla som är så allt verkligen är klar... bädda sängen också, använder fan aldrig mitt överkasst men det är ju mycket finare om man slänger på det...
Johan får väl slag när han kommer tillbaka... men ja lär väl lära mig att vara en riktig hemmafru :) Inte mig emot.. kan städa laga mat o ta hand om barnen om han drar in alla pengar :) haha....

Såå underbart lycklig över att jag har hittat kvinnorna i mitt liv, Angelica och Anna...
Men att ja även har hittat mannen i mitt liv är ju helt underbart...
Kommer få ett helt underbart liv tillsammans med han... Kärlek!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0