Myskväll..

Är hemma nu iaf, har vart hemma ett tag....
åkte först hem till mamma o spela spel med oscar, super mysigt att vara med han!!
Sen gick vi över till min moster.... åhhhh hon hade väl kanske världens 2 sötaste chiuaua hundar där!!!
Gaaah satt med lill plutten hela tiden, den ena va ju så klart sötare än den andra... Signe o Saga heter dom:)







Hon har även världens lurvigaste, lataste och trötta katt, Nisse :)



Hon har faktiskt 2 katter, men lilla Doris bara gömmer sig så fort det kommer folk :)

Jag är hungrig, har inte ätit nåt än... o nu är ja så där över hungrig så man inte orkar göra nån mat... tror ja ska göra en varm macka o nöja mig med det...

Ikväll kommer kära Sandra och gör mig sällskap... eller hon skulle höra av sig senare men hon kommer antagligen..
tror ja ska gå fram till ica söder o möta henne o passa på o köpa lite chips o så så vi har till melodifestivalen ikväll...

Ska ta mig en snabb dusch nu.... Ha en bra kväll...

I miss my Booo....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0