Oth...

jaa oth har underhållit mig de senaste timmarna, sååå bra!!

Väntar på att min älskling ska sluta jobba snart, tar en evighet känns det som...
väntar.. väntar...

Upptäckte något mycket roligt på Facebook.... jag hade blivit taggad i ett album, haha de va Oppman som hade lagt ut de.. såå alla mina vänner från sätra vet ju hur länge sen de va vi hände där!!! Ja dööör..
men ja ska ändå bjuda på bilden...



Haha va tvungen att adda han på msn så han skulle skicka mer bilder senare när han satt vid sin data...
Men va blond ja va, har ja inget minne av, inte såå där iaf..... jaja :)
Kul kul... Vilken kvalite på bilderna!!!! Hur gammal va man där då? gick i 8an kanske?


Kommentarer
Postat av: Tess

hahaha joo vi hade skit skoj... Nisse 97 va där oxå :D Dansbandskväll hahaha =)

2009-03-08 @ 00:07:41
URL: http://qmariatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0