Snart såå...

Jaa snart har den här dagen gått också :)
O ja har ju bara det bästa kvar, för snart kommer älsk!!
Håller på o dööör av hunger också, men ja har lovat att vänta med mat för han skulle köpa nåt o överaska mig!!

Imon blir det en lugn och sköön dag... planerar att gå upp tid...
Jag o Angelica ska gå på stan... ska faktiskt shoppa lite imon tänkte ja :) vill ha vill ha vill ha!!!
Fråga anna om hon skulle me ner på stan också men hon våga inte, haha hon hittar så mycket när hon går med mig... det gör ju jag med henne också, det va ju därför ja ville ha me henne, men nää... angelica får hjälpa :)

Personalfest nästa fredag... o va ja längtar!!! Faan första gången som ja kan va me, annars har ja alltid jobbat precis när det har vart... men nu ska ja säga nix... jobbar iaf ti ons to den veckan... sen sön o mån... så då kan man va ledig fre o lö :)

Undra om det är någe bra på tv då??
Ska ta o sms Angelica också, så man kanske kan bestämma en lunch imon också :)
Sola ska ja göra imon också, brun är ett måste när man väl ska ut :) Solade idag också

Nää nu får det vara braa... hej!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0