Söndag - Jobba

Jaa då va man uppe, vart intte nå soova länge här inte...
vakna först av att pfv ringde kl7!! Eftersom ja inte somna förns efter 2 så va ja inte så sugen på att gå upp då...
men sen ringde dom igen, ville att ja skulle jobba 15-21.45 ikväll och 7-14 imon, såå viiisst de kan ja väl... men det är på avd där ja aldrig någonsin har satt min fot, inte en enda gång... men det ska nog gå bra tror jaa :)
Har iaf mer timmar nu än vad ja trodde ja skulle få.. så det är ju braa...

ska ta mig iväg till ica söder om en liten stund, måste ja handla så man har matlåda både ikväll och imon...
Bröd måste ja också köpa... inge vidare att köpa det på en söndag men ja måste ju, har inget alls hemma..

Och J.... om du säger att tjejer inte lyssnar utan bara tittar på EMD, hmm, feeel.... det är en låt man får fast i huvve :)
Och ja tror inte ett dugg på att du BARA lyssnar på Sofia o Malena, uscch, det är det värsta ja hört...
MEN BLOND o fiiiin ;) haha... jaja, men viiiiiisst du använder bara dina öron!!

Kommentarer
Postat av: J

Men...

För det första... Sofia o Malena ser normala ut, inget som sticker ut presis. Inte i mina öron iaf. Visst jag kan säga att jag förstod inte ett dugg vad dom två sjöng. Kan inte grekiska, och den andra bara skrek.. Men tror endå att Malena kommer vara bland top 5 i stora tävlingen sen.

För det andra..

Visst tjejer LYSSNAR på EMD, det jag säger är att det är många FLICKOR som bara tittar på EMD. Skulle inte spela någon roll om dom sjöng gubben noak med bar överkropp och string kalsonger. Dom skulle få sina röster endå.. För dom är EMD. Men.. men.. så är det med pojkgrupper. Säger inte att låten var dålig, men den skulle inte lyckas i stora, min åsikt i alla fall.

miss u baby ;)

2009-03-15 @ 10:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0