Torsdag, äntligen!!

Idag är det Torsdag och jag får äntligen träffa J...
Hur underbart som helst kanske...
mys hela kvällen, hela natten och hela morgonen!!! Perfekt!!

Såg nyss på facebook att jeanette skulle till forsbacka idag, åhhh perfekt kanske slipper bussen... messa henne men hon skulle åka typ nu, o det va inte riktigt jag me på :) haha så det blir bussen iaf.. men inte gör det mig nå nu när ja har massa bra musik på telefon...

Sitter o väntar på att pfv ska ringa upp mig, fick ju fel på min lön och än har ja inte sett dom pengarna, skulle ju va kul o få dom också... är mer än 500 har ja för mig.... Ge mig!!!

Igår va ju lillebror här... vi skulle hyra en film, men ja köpte en film åt han ist... det blev Horton, åhh va den va bra :)
Vi gjorde hans matteläxa, han har blivit såå stooor och han kan ju såå mycket...
sen satt vi bara i soffan o mös o kolla på gamla kort och sen kolla vi in lite roliga klipp på youtube, älskar när han asgarvar...!!!

Måste nog börja jobba på min "vanliga" avd efter helgen också, vill ju ha mer timmar... o ja vet att det vankas endel jobb där nu, så det är väl bara att bita ihop och hoppas att magsjukan är borta....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0