Torsdag

Igår kollade jag o J på Mirrors... skit bra :) Men flög i taket några gånger bara, o J flög lika högt men då skyllde han på att han bara vart rädd pga mig :)

Ska gå iväg o hämta lillebror i skolan idag... lite drygt... mammas bil pajja imorse :S så ja ska gå till solängen till 3 nån gång... tror ja går ner på stan med han och sen slänger ja bara på han på 15.20 bussen mot aberg för mamma sitter på den bussen....

Ska slappa och inte göra så mkt nu... behöver inte laga nån mat heller för det finns mat kvar från igår :) skönt!!

Kommentarer
Postat av: Nettie

Åh jag skulle också vilja se Mirrors. Har dock en sambo som vääägrar titta på skräck med mig =(

2009-03-26 @ 18:02:36
URL: http://www.nettie.me

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0