tvkväll...

aa de fick de bli för min del...
har kikat på robinson... måste ju följa det nu ju :)
O nu tittar ja på Ja vet vad du gjorde förra lördagen... Anna tjata om att ja va tvungen att titta... inte va väl de såå bra kanske men de funkar :)

Ska nog bädda ner mig i sängen snart o kika på tv där istället tills ögonen rullar igen...

Sista natten ensam nu, imon kommer älsklingen!!!
Men veckan som kommer ser inte rolig ut inte :S usch, jag jobbar tis ons to kväll.. så vi får se hur mycket vi hinner träffas...

På fredag är det utgång iaf, Guuuud va ja längtar!!!

Lägger ut bilder imon på hur fiiin min vägg blev....

Kommentarer
Postat av: Anna

nää nu va det fan knappt nå bra alls :-S



JAg vill åxå följa robinsson!!!! :-S

2009-03-29 @ 08:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0