Vilken lördag...

Jaa min dag börja inte lugnt iaf... först blev ja väckt av pfv 07.03, dom ville att ja skulle komma o jobba på a-c, men ja hade ju planer för dagen så då blev ett nej, hade sååå svårt att somna om, men till slut såå :)
Sen vakna jaa vid 9...
Klev upp o börja tvätta dirket... sen så va de ju det här me städning...
sååå fruktansvärt skitigt va de här, såå de blev en nogrann städning, så nu är det kliniskt...
men ja är helt slut nu... har sprungit upp o ner i tvättstugan sen städat mer sen ner igen...
men nu är det klart iaf... ska bara ner i tvättstugan en sväng till för att hämta handukarna i tumlaren...

Mamma kommer hit vid 2 tiden... hon har me sig nån lyckta eller va de va, en jätte stor som ja skulle få av min moster, så vi ska väl hänga upp den nån stans, sen ska vi sätta upp mitt hjärta, ska slänga in bild sen så nu får se va snyggt det är!!!
Efter det blir det en handling med mamma, vi ska till maxi, så då tar vi nog en sväng in på hemtex och blomsterlandet också :)

Jag och hjärtat mitt har vart tillsammans 1 år idag :) Tiden går fort..
det va väl inte så här ja hade tänkt att vi skulle spendera våran 1års dag men vi har ju hela livet på oss ;)
Vi får mysa imon istället...

Det värker i min rygg... :S

Får mina grejjer av nettie idag också, hade tänkt åka förbi där när ja o mamma ändå skulle ut o åka, men då prata ja me anna o hon skulle inte va hemma... men jonathan ska ju ha kalas på leklandet idag... Mamma ska köra dit oscar... o nettie ska ju dit me selma så då vart de ju hur bra som helst iaf :) mamma kommer komma som en packåsna ;)

Nää nu ska ja väl ta o föna håret och grejja lite... måste käka en macka eller nåt också annars kommer ja döö av hunger...

 Puss på er!!

Kommentarer
Postat av: Nettie

Tusen tusen tack igen för lånet! <3

2009-03-29 @ 08:32:03
URL: http://www.nettie.me

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0