Work work..

Guuud vilken mensvärk jag har, det ska ni veta!!!! haha :)

Är glad nu att ja inte fick dom där turerna för nu fick ja bättre o längre turer..
Ska jobba ikväll, börjar redan kl12... slutar 20.30, Bra med mycket timmar...
så fick ja en tur mellan 7-14.30, super bra :) sköönt att ha jobbat 4 turer redan första veckan av månaden...

Tycker synd om J... han kan inte sova alls utan mig, älsklingen....
Han kanske kommer ikväll :) Så han får sova en natt iaf, vi får se hur det blir :)

Jag skulle ju fått hämta ut mina kort som ja lämna på framkallning idag...
men det pallar ja inte o gå ner o göra nu när ja börja jobba så tidigt..
får göra det imon efter jobbet :) Kul o se massa kort man har glömt bort att man har tagit...

Ha en bra dag... ska göra mig klar nu o traska iväg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0