Fredag...

Vaknade vid 9... då va Johan redan på väg hit :) Eller han va typ framme, hoppa in i duschen.... sen vart de massa mys sen lite frulle sen ner på stan :)
Har tjatat om att han ska köpa nya jeans, men han hittar ju aldrig, men nu när ja va me så hitta han minsann, superfina och jag älskar hans stjärt i jeans... mmmm!!!

Är hemma nu, han har gått till jobbet... bankar lite smått i huvudet och jag känner ingen smak alls :S skit tråkigt..
Jeanette ringde mig för hon ville ha med mig till sätra efter hon slutat jobba... spelkväll hos anna, men ja pallar fan inte... Men det skulle vart mycket trevligt så ja är lätt på nästa gång!!
Kom på att ja har ju tvättid ikväll också, mellan 17-22... tänkte boka om den för ja har ingen ork... på tisdag fanns de!! Hallååå... orka vänta så länge dåå... nää... så det blir till att tvätta ikväll iaf, men men....

Ska äta lite äppepaj nu.... Hej!!!

Kommentarer
Postat av: Pety

Nää det är nå jobbsökargrejs, TROR jag?

2009-05-15 @ 20:02:30
URL: http://lapetramaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0