Fredag...

Jaa jag började dagen med att försova mig... inte kul...
eller ja vakna 6.50... hade råkat ändrat larmet så då skulle ringa imon ist för idag...
ringde jobbet o sa att ja va på G, faaan ja försover mig aldrig....
Va där 5-10 över så ja vart ju knappt försenad.... dagen har vart lugn...
ett jävla ältande heeela dagen bara men de får man ta...

Imon och på söndag ska jag jobba på FH.. väldigt sköönt måste jag säga... så man får lite omväxling... kan va lite lätt tråkigt att hänge me samma tanter o gubbar dag ut och dag in....

Ska göra köttfärsås idag, så man har god matlåda tills imon :)

nu har ja dragit på lite musik, ska försöka få ut en patiens som ja har hittat på internet... har inte klarat den en enda gång, det stöör mig... så ja ger mig fan inte :)


saknar min Johan nu, 3 dagar utan han nu.... :S usch blir utan han imon också... sen kommer han sent på söndag kväll S: Huuaa...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0