God natt...

Jaa fyy nu är ja trött... men ja är hungrig som faaan :S
Det är det som är så drygt när man är själv, man orkar fan inte göra nåt åt bara sig själv..
va jävligt sugen på spagetti o krov, men njaa... hehe...
lunch imon kanske :) Ska lägga mig o kolla på Seinfeld nu, ÄLSKAR det programmet... kan somna hur lätt som helst bara ja har tittat på de!! dubbel avsnitt nu för tiden också...

Imon går mina 3 tradera auktioner ut.... ligger fan bra till... kolla nu, ligger på 944 kr för 2 par skor o ett spel.. inte helt fel med lite extra klirr i kassan....


Sov gott.....


Frida den apan åker till bulgarien imon.... till precis samma ställe o samma hotell som hon o ja va på för ganska exakt ett år sen...


Jag vill också... Ska ta min absolut bästate pojkvän o fara iväg... Myyys!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0