Jahapp..

Inte min bästa dag idag...
Har inte gjort ett dugg på hela dagen... eller joo.. satt på mig mjukiskläderna och så gjorde jag en macka imorse... annars? Nada...
Legat vid datan o snokat runt lite... kollat på 4 oth avsnitt för att få tiden att gå....
Nu äntligen kanske ja ska se till så det händer nåt....
Hoppa in i duschen ska jag göra.... äta? Jaa de måste ja också, men vad? Ingen ork eller lust med nåt....

Åker hem till Johan ikväll iaf... Får se vad vi hittar på, ska nog kika på benjamin filmen med pittan :) Har velat se den as länge men johan har gnällt så fruktansvärt på att det har vart såå dålig kvalité, det rör inte mig i ryggen, för sååå dåligt har det inte vart....Ajaaa....

Hej mä er...

Kommentarer
Postat av: Pety

Tack :) skriv din hotmail, Hanna! ska inte publicera den

2009-05-05 @ 18:12:35
URL: http://lapetramaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0