Jävla regn...

Idag när jag skulle gå ner på stan så regna det så klart...
inget paraply och alla tjejer vet ju hur snygg man blir i håret när det små regnar så där.. usch...
gjorde det ja skulle iaf, äntligen, har velat haft detta gjort huur länge som helst...

Sen tog ja bussen hem till anna iaf... Hon hade sparat mat till mig, gullet ;) Hemma mos och lax, de va gött ;)
Sen körde vi lite wii fit, men inte mycket... vi övergick snabbt till yatzy och kortspel...
lyssna på massa bra musik också... hon har spotify den jäveln, Vill också, Hur?

Jaja, iaf.. nu när ja kom med bussen in till stan så va bussen så tidig så ja kunde lika gärna gå upp... Viiiisst, jag kom typ förbi elkedjan så börja det regna, och det va rätt mycket också.. så nu va man blöt o krullig i huvve igen :)

Tror det blir en tidig kväll, lägga mig i sängen o mysa ner mig.... men det blir svårt utan johan...
Men imon är han ju här igen :)

sov gott...

Kommentarer
Postat av: frida

ja de måste vi göra!! på fredag går jag i skolan på förmiddagen sen kanske vi kan ta en lunch efter det? eller jobbar du då?

2009-05-04 @ 22:49:36
URL: http://fridaramstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0