Lördag..

Jaa de blir en lugn och sköön lördag.. tror ja ska ta en sväng ner på stan... inte för att köpa nåt, utan för att få tiden att gå lite... vädret ser ju inte allt för roligt ut heller... :S

Just de, älskar facebook.... dom som känner mig vet ju att min familj på pappas sida är rätt stor och invecklad...
hehe, men där får man kontakt med kusiner man inte visste man hade... men igår tog det verkligen priset...
Jag hade en äldre syster, och hon dog i en bilolycka för många år sedan, lämnade efter sig en hel skara med barn... Min pappa är ju mycket äldre än min mamma så syrran va nästan jämngammal med min mamma..
men iaf till saken... va en tjej som skrev till mig igår o fråga lite på facebook... hon sa att ja va hennes moster, men ja fick inte de att gå ihop, för ja visste verkligen inte att min syster hade en flicka som va född -90... Men det hade hon...  känns dumt att inte veta, men vad gör man? så de känns ju skit kul att min systers barn tar kontakt med mig... träffade dock bara min syster ett fåtal gånger... ajaa... kul tycker ja :)

Ska ta o hoppa in i duschen nu.... Hej!!!

Kommentarer
Postat av: Tess

Va ? Fan va skoj ... :)

2009-05-09 @ 14:29:32
URL: http://qmariatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0