Måndag..

Igår tillbringa jag eftermiddagen och kvällen med johan...
Åt riktigt goda räkmackor som hans mamma hade gjort åt oss... Kan vänja mig vid henne mat vill ja lova ;)
Kollade på världens sämsta film, kärlek 3000, den va riktigt B alltså... haha men ja garva faaan heeela tiden... så om du vill se en halv dålig svensk film, som du får garva till.. kolla på den!!!
Men sen på kvällen kolla vi på en skräckis... Valetine nånting hette den.. den va riktigt bra iaf...
Sov o mös... Jag har smittat johan med förkylningen också :S o killar blir ju 1000 gånger sjukare när dom är förkyld, fattar inte... haha!!!
Har jobbat ikväll iaf me Helene o Ingela, nice :)
Imon ska ja till arbetsförmedlingen på nå möte... kl 13 tror ja de va... nu jävlar ska ja ha pengar från akassa... man sitter bara o betalar o betalar...
Min månad är iaf räddad... pfv ringde idag o ja fick jobb på fredag lördag söndag och måndag... underbart!!!

Ajjaa ska ta o kika vidare lite nu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0