Sjuk...

aa fyyy... känner mig mer o mer förkyld nu, inge kul alls...
tung i hela huvve, konstig i halsen och lite halv täppt... kan ju hoppas att det är en luring som bara skymtar förbi och hoppar på någon annan...
ja som ska jobba imon, men det spelar ingen roll hur dåligt jag mår, jag Måste jobba imon... Tur att jag jobbar med rätt folk...

Va ner på arbetsförmedlingen idag och skrev in mig för första gången någonsin!!!
Börja inge vidare, fick vänta i över 1 timme...
sen fick ja en jävla massa papper sen så ska ja iväg på 2 möten nästa vecka...
ska ringa löne imon och få arbetsgivarintyg, sen skicka iväg dom med massa andra ifyllda papper som ja har här... sen vänta på svar, sen pengar.... åhh va drygt... men det är ju bara nu det blir mycket.... sen äre gjort...

Har en äppelpaj i ugnen också.. va såå jävla sugen....
imon kommer johan sen är han min hela helgen.... sköönt....

Kvällen blir lugn.... kommer bli svårt att somna i tid bara.... o ännu svårare att gå upp vid 6 imon :S Men de går..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0