Bedtime!!

Va riktigt lugnt på jobbet, fick sluta vid 4 istället för 5... vaccinet tog slut som vi förstod..
efter jobbet gick jag upp till mamma ett tag, sen hem till tessna.. natta o zelli kom också..
blev lite käka.. sen lira vi massa yatzy o kort, nice :)
Kom precis hem... har packat ihop lite grejjer o kläder som ska med till Johan imorgon.. jag jobbar ju 7-13.30 imorgon på vallon.. sen hämtar mamma mig dirket efter jobbet så ska vi åka till forsbacka, får se om jag törs köra hela vägen hehe, lite fegis är ja!! Mamma ska iaf hämta johans äldsta unge så han och oscar får ha lite kul, dom skulle visst till leklandet o grejja.. Jag tänkte ta med mig Alva till köpis, ringde johans mamma o hon ska nog också med så det är nice...

Nää ja måste fan ta o bädda ner mig så ja somnar i tid... god natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0