Duktiga jag!!

Då va man hemma igen... klev ju upp vid 7 imorse för att jag skulle ut o köra :)
Gick galant, körde på ett annat ställe idag där man har lite högre fart o så där :) Men växling o allt flyter på som det ska, efter ja kört klart där vänta ja på mamma så jag skulle få köra hennes bil för första gången, hade gruvat mig, men det gick fan också galant.. gamla bilar funkar fan o köra dom med ;)

När ja kom hem va johan vaken.. de hade ja inte väntat mig :)
Men nu har han åkt... ska göra ett prov på ansans nu tänkte ja sen blir det lunch och sen jobb mellan 13-17.

Have a nice day...

Kommentarer
Postat av: Pety

ok :D dom flesta tkr den svarta :)

2009-11-02 @ 20:53:57
URL: http://oktoberbebbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0