:@

Klev upp före 8 idag, hade ju körning.. Gick galant även idag.. vi övade lite mer på backning runt hörn, gick helt ok.. sen körde vi lite på 70väg o rondeller... sen när vi va tillbaka på ansans fick jag även fickparkera.. har man ju alltid fasat för, men ja kom in i min lilla lucka perfekt :)

Har även ringt bemanningen på landstinget.. var lovad jobb i anderberg v 47 o 48.. men nu helt plötsligt så har dom inte gett mig jobb då... såå irriterande... nån annan stjärna som ska jobba där som aldrig har varit där...
krigat som fan har ja gjort, så ja ska till jobbet tidigare o prata med chefen, hon vill ju att ja ska vara där..
men de är så typiskt.. blir såå jäkla upprörd lätt hehe.. men ja kunde få jobba i strömsbro.. men ska de va så svårt att ringa upp den där andra o säga att hon får vara där? Till svar fick jaa, Det är inte bara o bara!!!! Ja får ringa heeeela tiden. jag har inte tid!!! tror du jag bara har hant om ett ställe???

Tack för hjälpen :) haha...
nää ja måste behärska mig lite...


ska göra mig lite klar nu tänkte jaa.. ska med tessan hem o hänga där innan jobbet.. ska förbi mamma också innan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0