Hemma..

Den här dagen har gått mycket fort :)
Gick hur bra som helst att köra idag, ny bil och ny lärare men det gick toppen. Känns så jäva sköönt!!
Efter det körde han mig till jobbet, annars hade ja inte hunnit, så de va ju nice..

Det va lagomt mycket folk som kom o vaccinera sig idag så de har vart lagomt mycket att göra :)

Imorgon är det jag som är "chef" för hela stället, hehe, avd chefen är på möte hela dagen o resten som ska jobba har aldrig vart där förut, fick till och med nycklarna till chefens kontor idag :) Haha!!

Ryggen värker dock, va in på apoteket o köpte zon, får se om det hjälper... brukar inte hjälpa dirket men efter att man smörjt nån gång kanske..

Just nu sitter jag och väntar på en kille som ska komma o kika på min lägenhet.. Har ju sagt upp den, tror inte ja har skrivit det här än!! Men så är fallet.. ja ska bli sambo för första gången i mitt liv och jag ser fram emot det väldigt mycket!!
Hoppas han vill ha lägenheten bara så man slipper visa den för massa mer folk..

Johan är på väg hit också... ska väl käka o så där tänkte vi... kanske hyra en film också..

Ha en trevlig kväll hörrni :)

Kommentarer
Postat av: Frida

Ja, jag kanske ska ta den endå =)



Va mysigt att ni ska bli sambos =)



Nu måste vi ta en lunch snart!!

2009-11-03 @ 22:07:52
URL: http://fridaramstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0