Idag gjorde ja det!!

Imorse började det med att telefon ringde, va en tjej som ville titta på min lägenhet, sa åt henna att komma dirket om hon kunde så man hade det gjort...
Mamma kom vid 10 tiden, va ute o körde med henne typ 45 minuter.. sen lämna vi in hennes bil för däckbyte.. sen hade ja körning på ansans som mamma va med på.. gick galant, känns såå jävla bra!!

Började jobba kl.13.. va mycket folk idag.. så de va fullt upp... vaccinet tog till o med slut när klockan började närma sig halv 5... ja hade gömt en spruta som ja skulle ha :) Så nu har ja äntligen vaccinerat mig och jag lever!!! Hehe.. de enda ja känner av nu är att det gör ont där dom tog sprutan, inget annat :)

Imorgon kommer det en till tjej som ska kolla på lägenheten, vid 10 :S Sen kommer det 2 till vid 7 halv 8 på kvälen.. så drygt, men men :)

Fick även mer jobb på hälsocentralen.. så ja ska få vara där längre, känns så fruktansvärt skönt!!

Nää nu ska ja ta på mig pyjamasen och lägga mig under mina 2 täcket.. hatar att sova själv!!!

just de... tess bjöd på go mat idag, Lasagne. Natta va där me zelli också, hon är sååå jäkla söt.. Hon kan säga Hanna ;) Det ni.. Petra kom förbi med hennes lilla bäbis också.. hon är ju bara över 1 månad, höll henne ett tag, så jäkla goo!!!

Nää fan va lång det blev... god  natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0