Köra+jobb

Vaknade strax efter halv 10.. kände när ja låg i sängen att jag hade ont i ryggen... trodde de va för att ja hade sovit konstigt, men icke.. när ja klev upp kände jag att de va ischias igen, har inte haft det på många år, men nu är det dags igen... jag jobbade med andra skor i söndags, ruttna jävla tofflor som ja hitta på jobbet för ja hade glömt mina egna, förvånar mig inte om det är de..

har tagit alvedon o duschat o grejja iaf, är lite bättre nu... tur att ja jobbar på HC hela veckan så man slipper lyft o skit...
men ja har ju en körning nu om en stund, men de ska nog gå bra... ska köra med en som ja inte kört med förut.. o en ny bil, men de funkar nog bra får ja hoppas...
fick även jobba i helgen på vallon... skönt med ändå drygt.. jobbar på HC mån-fre sen på vallon både lördag o söndag.. men det är bara ta så mycket man får.. sen kommer det säkert dröja till nästa gång...

nää ska försöka byta byxor nu... Hej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0