Nice

Gick väl OK på jobbet... men min rygg är inte ok.. fan va ont ja har..
är så illa tvungen att jobba imorgon, det blir ju bra med pengar.. tur att ja jobbar kväll iaf, det är inte lika tungt då

Mamma hämtade ju mig på jobbet, jag körde dirket därifrån till valbo centrum..
Gick galant, till typ dom 100 sista meterna... det börja med att bilen framför mig körde mot rött, vart kaos i korsningen, när ja skulle iväg när det vart grönt fick ja motorstopp, Som ja faktiskt aldrig annars får... MEN när ja skulle växla så lossna knoppen på växel spaken o ja höll på o bryta ihop av garv. även mamma, men där bytte vi iaf så hon fick köra resten av vägen!!

William o oscar fick åka till leklandet... jag alva o johans mamma åkte till köpis.. köpte en jätte fin tröja till han i farsdagspresent från ungarna... men de vart fel storlek så ja ska byta imorgon..

Nää nu ska ja mysa med alvis o johan i soffan :) Hej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0