Nu känns det bra!!

Va trött i morse, masade mig upp närmare halv 10, mamma skulle ju hämta mig vid 10..
vi åkte iaf till brynäs och övningskörde :) Kan bara informera folket om att jag är kung på start-i-backe!!!
Först tog vi en lätt backe, o de gick ju som en dans, sen hitta vi en super brant backe... o nu menar ja brant!! Men inge problem för hanna, gick som en dans även då!! Backade runt gatuhörn, funka bra de me.. sen körde jag hem..

Började tvätta kl.12... snart kl... bara handdukar i torktumlaren som ja ska hämta..

På ansans hemsida kan man logga in om man kör med dom, o där finns det olika teoriprov som man måste klara innan dom bokar terori åt en... man ska ha 64 av 70 rätt för att vara godkänd, så det är rätt mycket..
dom 2 första klara ja rätt fort, men de tredje har ja hållt på med som en idiot... läst som en galning men inget har funkar, Men så nyss klara ja det!!
Så ja längtar verkligen till min dubbla körlektion imorgon så ja kan visa vad ja lärt mig :)

Nää ska göra mig klar nu, börjar ju jobba på andersberg hälsocentral igen idag... nice :)

efter jobbet blir det mys med Johan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0