Nu så..

Va med Anna på stan en sväng idag, köpte ingenting.. alltså ja har inte shoppat på år och dar, fattar inte vad det är med mig... hittar inget, om jag gör det så hittar ja allt negativt med saken så de slutar med att ja inte köper den iaf.. Viisst ja försöker verkligen vara ekonomisk, spar så mycket de bara går till körkort o lite möbler som ja verkligen vill ha!!

Vart mat hos Johans mamma iaf, makaroner o köttfärsås, himla gott!!
Johan har vart på träning sen halv 8.. kommer väl hem runt 10... har donat o pysslat iordning lite här..
lagt fram kläder till ungarna imorgon så det slipper bli livat 7 imorgon bitti :)
Sover gör dom små liven nu iaf, alla 3 :)

Imorgon blire mysdag med mamma o johan... mamma kommer o hämtar oss i forsbacka vid 11-12 tiden, då ska JAG köra till oves.. kika om dom har nå fint där... sen vidare in till stan... får se hur mycket ja pallar köra.. har fortfarande ont i ryggen :S

Nää nu ska ja tvätta av mig mitt smink o mysa ner mig i soffan o kika på greys...

Nighty!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0