Sista dagen..

Idag gör jag mitt sista jobbpass för den här veckan, så jäkla skönt o vara ledig fredag lördag söndag!!
Behöver en 3 dagars ledig känner jaa.. för sen har ja endast en ledig dag på 2 veckor!! Chefen från andersberg hc ringde o gav mig massa jobb, såå sköönt att man har kommit in sig där nu...
Packat ner massa kläder har ja gjort, sen innan jobbet måste jag in till mamma o hämta gardiner och en tidig födelsedagspresent, mamma är såå snäll!!
Sen efter jobbet åker jag med söta camilla, hon kör mig till forsbacka, riktigt snällt!! blir kvar där tills på söndag.. himla skönt. våran första lediga helg tillsammans på evighet... men tomt utan ungarna är det alltid..

Nött en massa ansans prov också, klara ett idag!!! Äntligen!!! så nu ha ja klarat 5 st. bara 2 kvar... :)
ska byta om o ge mig iväg nu.. puss hej!!


Jag o älskling <3

Kommentarer
Postat av: Tess

hehehe aa ;) känns skumt de är 19 år sen!!!!



Brorsan blir så stor, helt sjukt !!!

2009-11-27 @ 12:48:01
URL: http://mariiiatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0