Slapp dag

vakna av telefonen vid halv 10 idag...
masa mig upp o gjorde mig klar... mötte upp tessan vid 11, käka lite lunch på stan.. sen skulle ja få lite papper påskrivna på Miroi och tessan skulle dit på möte... skiljdes åt där..
va in på konsum o småhandla lite... sen har jag bara slappat idag..
Johan kommer runt halv 11 tiden... han har träning så han kommer när det är klart...

Imorgon ska jag köra med mamma runt 10 tiden, nöta lite start-i-backe :) Fast ja kan, men man kan ju bli bättre!
Sen har ja tvättid 12-17... börjar jobba kl.17 så ja får kanske hänga lite tvätt uppe...
har inte jobbat där på 1 vecka, men det känns som ja inte har varit där på flera flera veckor, ska bli skönt o va där igen :)

Nää ska dona lite, äre nåt bra på tv ikväll tro? hmm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0