Stackars...

Igår va de full fart på jobbet.. vi vaccinerade över 100st på 2 timmar..
Tvingade dit stackars Johan, han ville inte ta sprutan men jag övertala honom..
sprutan i sig kändes inte ett dugg så då va han nöjd att jag hade sagt som det va, MEN sen, vilken smärta han fick.. han kunde inte ens sova i sängen inatt för han hade så ont..o de blev värre idag, men det hade jag ju redan varnat han för..
fick dit min kusin också, hon är riktigt spruträdd, men hon kom.. sen när hon vänta på sin tur skulle hon ut o röka en snabbis, VISST, hon stack.. ska försöka få dit henne idag igen...

Ska bara ta det lugnt nu på dagen, nöta lite ansans prov... vill ha alla klara nu!!
börjar 17 idag och imorgon, sen är jag ledig 2 dagar, nice :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0