Forsbacka..

Yes ja är hos johan nu... skönt som tusan, han har gjort rent akvariet.. upptäckte att en fisk är borta... så den måste nån av sköldpaddorna ätit upp..
Åkte ut hit igårkväll.. hade egentligen ingen ork men Johanna körde mig, plocka upp Kajsa på vägen också så hon vi fick hennes trevliga sällskap i bilen..
Johan va på träning o visste inte att ja va här.. så ringde han på vägen hem o ja sa att ja va hemma..
Herregud va ja garva!! Gömde mig i sovrummet... sen när han hängde av sig lite i hallen så gick ja fram bakom honom... han höll på o dog!!! Fyy fan va han skrek, råka dunka till mig i magen... han hasa ner o satt på hallgolvet o andades.. ja vek mig dubbel o garva...
har suttit o garvat nu medan ja skrivit det också..

Snart kommer ungarna hit.. äntligen.. över 1 vecka sen sist... lite fööör lång mellan gångerna ibland.. men så blir det.... i helgen ska ja va med dom hur mycket som helst iaf!! Johan har match på lördag, då får dom va me mig.. sen har han match me william så då är dom 2 minsta me mig :) Sen ska han på utbildning på söndag o då är också alla 3 mina :) Nice...

Nää nu ska ja bara lite social... Hej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0