Nice

Gjorde min andra dag på bvc idag, och lika roligt va det idag...
eller roligt, inte vet ja, men tiden går skit fort.. folket rullar in eftersom hela tiden..
fick dock hålla fast några ungar idag, det slapp jag igår... så man va väl inte så omtyckt men det gick bra :)
När ja slutade gick jag förbi mammi en sväng, hon har fått rustat, super fint va det!!
Hon kommer och hämtar upp mig vid halv 10 tiden imorgon, ska fixa lite grejer o handla lite på willys.. behöver handla lite tråkiga saker som typ tandkräm, tvättmedel o massa trök :)

Johan kompar lite idag så han slutar snart.. ska möta han o köpa lite kina.. ja har vart iväg o hyrt en skräckis också.. så de blir nog lite poppisar till det..
Älskar min Johan, han är absolut det bästa som hänt mig. Vad skulle ja göra idag om ja inte hade han? huaa vill inte ens tänka tanken...

Min Anna är på kryssning också så telefon är tyst :( Men imorgon är hon hemma igen ;)


Kommentarer
Postat av: Tess

Tjenare Hannis ..:)

Kul med sällskap i från dej i morgon.. så va vill frun ha för mat då??? ;) Pusssss

2009-10-27 @ 20:50:02
URL: http://mariiiatherese.blogg.se/
Postat av: Nettie

Jisses vad hårt att behöva hålla fast ungarna då! Men men, tur du inte behöver bli bundis med dom ;)



Härligt att du och Johan har det så bra, man blir så glad av att läsa din blogg tycker jag! <3

Du - kom och hälsa på nån kväll vettja!



Ha det bäst!

2009-10-28 @ 06:35:04
URL: http://www.nettie.me

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0