Ny vecka!!

Då va det måndag igen!! Men denna vecka ser bra ut.. börjar ju jobba på bvc idag :) Ska bli kul, börjar kl.13 idag...

Kikat på Marley and me igår, fyy faan va jag grina, jävla film alltså... tyckte inte den va såå bra.. eller den va seg första halvan och blev bättre sista halvan...

johan började jobba 7 imorse, jag började tvätta 7.. det är snart klart... lite i tumlaren nu och lite grejer som hänger på tork...

Har lite panik, jag har min lönespec på norde, men kan inte se den... sen brukar man ju alltid se kommande insättning, men ja ser ingenting!! Hallå, lönen ska ja va på kontot imorgon!! Har aldrig hänt förut..
jag har ju pengar på sparkonto så de täcker hyran o alla andra räkningar, men ändå...

ska förbi ansans en snabbis idag också innan ja åker till jobbet...
Skulle behöva damsuga o greja här.. får se om ja har nån lust för storstädning när ja kommer hem.. slutar 17..

Have a great day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0