ny vecka..

Va på bio igår med Johan, Flickan som lekte elden, mycket bra!!

Johan börja jobba 7 imorse... ja blev väckt av pfv o fick även jag gå o jobba... hade min aningar om att det skulle bli så, så de va rätt lugnt ändå.. fick sluta kl 12..

Hemma nu... men ska snart gå... Johan slutar 14 o då ska vi ta bussen hem till han... hämta ungarna, handla lite, sen gå hem till Johans mamma o vänta på att gubbarna som håller på med johans lägenhet ska bli klar.. blir väl säkert runt 4...
Blir ja som får stå för middagen idag för johan o william ska på träning så lilla anton o alva blir hemma med mig :)
Åker hem ikväll igen o sova, för rustgubbarna kommer till han 7 imorgon :S Så han tar väl bussen till mig så fort han har lämnat ungarna...

Har även kommit ihåg ringt Din bostad, som ja hyr lägenheten av, det är ju som sagt svinkallt här.. lika va det förra vintern, vet inte hur många gånger dom va här o grejjer, inget hjälpte.. så det är väl lika bra o börja ringa i tid nu innan det blir riktigt kallt ute...

Ska göra mig klar nu och snart gå... Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0