sjuk.

jaa o inte lite heller.. jobbade igårkväll o de gick så där, ja stog ut...
kämpade mig upp imorse, efter ha vaknat av o till hela natten pga feber... svetttats som ett as o sen frysit..
kom till jobbet ca 6.40, och jag gick hem ca 6.50. Han dela ut medicin till 2 stycken.. bra gjort!!
Gick hem o la mig, sov till 12!!! va ett tag sen ja gjorde det..
har kikat på tv hela dagen... johan är på väg hit, han köper med sig pizza, inte till mig dock, inge sugen.. ja skickade honom till ica först för att köpa fruktsoppa och bananer... vart sugen på de,..
Nä ska fortsätta kika på one tree hill nu...
Någon som vet vart lucas och peyton har tagit vägen???!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0