Torsdag

jaa då börjar veckan lida mot sitt slut...
Känner mig fortfarande inte bra, lite halvsnorig o ont i huvudet så fort man gör nåt...
Va ner på nordea för ett tag sen o skulle sätta in lite pengar, gick upp till ica söder o handla lite snabbt, o ja kände mig fan svimfärdig när ja stog i kön... huaa...
sov läng gjorde ja idag också, 10.38 ringde johan o väckte mig, han trodde väl att ja hade dött eller nåt :)

Har lagt in mina räkningar så det är klart... packa ner allt ja måste ha med mig till johan, vi ska på sista teorikursen idag.. efter det åker vi dirket till forsbacka.. kommer inte hem för än söndag kväll tippar ja på..
sen på måndag börjar ja jobba på BVC.. dom ringde o ville ha mig där 1 vecka till så det känns skit bra. kul o göra nåt annat... ska försöka dejta natta under dom veckorna också.. även mamma :)

Nä ska plocka ihop det sista o börja lite med maten snart...
Hej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0