Jag spyyyr!!!

Ja nu har ja vart på det där jävla mötet... brinner i hela mig!!
Trodde de va nån information eller liknande, men nej då!!
Ska vara där varje dag mellan 9-12.. det är inte sant!!! O frågan är, vad fan ska jag göra där?

Ska ha något personligt möte på måndag kl.15 iaf... så då jävla ska ja ha lite mer svar..

tex. om ja ska jobba kväll så kan dom fan inte förvänta sig att ja ska sitta där hela fm. först... ajaa blir så arg.. kul o sova hos johan då.. näää men du MÅSTE komma till stan kl.9 varje dag!!!

 

Nu har ja tappat motivationen till allt känns det som... ja som va så jäkla duktig o plugga massa teori innan jag gick....ajaa... det är som det är... Imorgon har ja teorikurs också. 16.45-18.30... så ja ska väl ta mig i kragen och kasta bort alla negativa tankar nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0