Ledig!

Yes idag är jag ledig, och det tänker jag vara hela dagen!!!
Har lite grejjer att fixa... o jag har börjat iaf... har ändrat lite på mitt CV o personliga brev... skickat in nån jobbansökan... fixat ihop ett mail som ja måste skicka till min "jobbcoach" på fredag... så de är klart iaf!!

Nu ska ja ta tag i körkortsboken.. fick lite läxa på förra teorikursen så ja ska göra det o svara på massa frågor... har ju teori imorgon...

följer med Johan hem efter jobbet... sköönt o vara där ute lite också, har varit hos mig hur länge som helst känns det som... han har träning ikväll så då ska ja passa på o försökta klara 1 test på ansans hemsida.. man måste klara 5 stycken för att få göra teoriprovet... så det är bara att börja i tid...

Angelica ville att ja skulle med ner på stan, men ja hinner inte känns det som... har varken duschat eller nåt heller..

Nää ja ska ta o sätta lite fart då :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0