Snart..

jaa snart är kvällspasset slut... typ 30 minuter kvar, har vart lugnt och skönt, har fått mycket gjort här..
Men det jag gruvar mig för är morgondagens pass... fyy faaan för att vara här från morgon till kväll.. tur att ja jobbar med bra folk säger jag bara!!
Men det tar emot också för att ja vet att Johan ligger o myser ner sig i soffan utan mig.. men men, på söndag får ja ta plats bredvid honom...

Har en limpa cigg som ligger fint hemma hos anna o väntar på mig.. får se när man tar sig dit för att hämta den då.. och johans mamma skicka sms idag att hon ska på eckerö på torsdag så då får ja en limpa till, nice som sjutton :)

nää ska gå ut o ta en sista cigg här då... Hoppar i säng dirket när ja kommer hem...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0