ojoj..

riktigt dålig update här.. har inte tid känns det som :)

Igår va ja iaf o köpte ett friskis o svettis kort.. nu jäklar!!

Pfv ringde o jag fick jobb nu torsdag freda lördag o söndag.. riktigt underbart.. har samlat på mig 55 timmar redan, o då är hälften av det stor helg, så de blir bra med pengar..

Idag har ja tvättat o grejjat... sen bakade jag morotsmuffins.. vart goda..
När johan kom hem så hade han köpt rosor till mig, de va riktigt gigantiska. röda fina...
Underbar min karl måste ja säga... Älskar honom över allt annat!!

ska därför gå o umgås lite med honom nu :) Puss!!

Kommentarer
Postat av: Frida

Jaa, jag tänkte faktiskt på dig idag när jag var där men hann aldrig messa :P Vi har varit hos en jobbar kompis, vet inte riktigt vart i forsbacka han bor. i början tror jag :P vart är de ni bor?



härligt med friskis, då kanske vi kan träna lite ihop;)

2010-04-07 @ 20:27:55
URL: http://fridaramstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0