Söndag

Usch nu va det söndag..
helgen har vart bra iaf.. hann med mycket igår..
På morgonen åkte ja o sola med johans mamma... sen åkte ja jag johan ungarna o johans mamma o hennes karl håkan till högbo för att grilla.. super mysigt... men vi grilla bara korv med bröd men det är lättast :)
sen när vi kom hem åkte jag o johans mamma till köpis för att köpa hårfärg till henne... så ja hjälpte henne o slängde i den..

sen va de duschningar för hela slanten kan ja lova.. fyyy va det luktar illa när man har grillat...

sen va det dags att göra sig redo för kvällen.. håkan fyllde år så han bjöd hela ligan på mat nere på pizzan.. hans dotter o hennes karl va också med, o deras ungar..

efter det vart det efterrätt hemma hos johans mamma.. super gott :) sen hade vi fullt sjå att få hem anton.. han va inte lite övertrött..

men han kom in o väckte mig halv 7... så ja har redan varit uppe i 1½ timme..

idag blire nog köpis en sväng.. kika runt lite...

Sen väntar det jobb.. mån tis on och tors... inge kul alls.. men sköönt o komma igång på nya jobbet...

Ska gå o ta av mina ägg från spisen nu. Hej!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0