Underbar helg..

Jaa då va denna underbara helg slut..

i fredags tog vi tag i lägenheten o verkligen storstädade.. så sköönt..
sen åkte vi ut till högbo o kika lite.. gick en vända o mös :)
Sen blev det kina mat..

i lördags åkte vi till hemlingby o gick, sen åkte vi hem till mamma o fika lite..
på vägen hem åkte vi på loppis i valbo, köpte en skit snygg spegel som sitter på väggen.. sånt här gammalt fönster som dom har gjort om.. LOVAR att ja ska lägga in bild sen, kanske imorgon :)

Vi hade fan rekord igår.. hade inte tv på på hela eftermiddagen eller kvällen..
vi bara mös.. spela lite kort, yatzy, super mario.. drog i oss massa rödvin :)
Han är helt underbar mitt hjärta.... skulle aldrig kunna tänka mig o leva med någon annan, han är mannen i mitt liv...

idag har de också bara vart lugnt.. va o sola med johans mamma ett tag, sen va även vi förbi loppisen för hon ville så gärna dit... men 99% är ju verkligen bara skit...

Nu ska jag gå o göra lite popcorn sen ska vi titta på film..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0