Underbara fredag!!

Sov till typ halv 9 imorse, eller johan va upp me ungarna o lämnade på dagis sen kom han o sov igen :)
käkade lite frukost.. åkte o småhandla lite som behövs tills helgen..
när vi kom hem så körde vi storstädning, alltså då snackar vi verkligen en riktigt storstädning.. så nu är det skinande precis över allt..

har käkat kina också, skit gott :)

På måndag ska ja ha intro i andersberg, äntligen!! Jag har alltid avskytt allt som har me hemtjänsten o göra, men nu när ja själv har fått ett vik där så tycker ja att det känns fan inte så illa.. Ska ha intro måndag och onsdag iaf... sen veckan efter börjar ja jobba där.. nice!! såå jävla sköönt o ha ett schema, veta hur man ska planera saker...
Sååå Jag säger bara, Lycka till vallongården!! Hur fan ska dom klara sig utan mig? Haha...

nää nu ska ja umgås med mitt hjärta lite.. Film o massa mys hela kvällen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0