Alla hjärtans dag..

Söndag idag, sista dagen med ungarna här... det blir såå jäkla tomt när dom åker till mamma sin :S
William o johan är på match... anton o ja har badat lite.. dom kommer väl hem om typ 1 timme.. 
då ska ja ta med mig alva o william till köpis en sväng så han får handla lite för sina pengar han fick igår i födelsedagspresent.. :)

Sen vid 4 kommer johans mamma o passar ungarna för jag o johan ska ha alla hjärtans dag mys :)
Vi ska åka in till stan o käka.. blir lams terass.. sen blir det bio efter det.. super mys!!

Imorgon ska ja hämta upp tessan för vi båda måste till miroi o få lite papper påskrivna.. sen blir det nog en lunch på stan... måste förbi ansans o betala det sista.. sen vet ja inte.. håller mig i stan tills johan slutar iaf så han får åka med mig hem...

Nu ska ja underhålla ungarna lite :) puss hej 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0