Helgen över..

Jaa då va ännu en helg över... har inte hänt mycket.. jobbat både lördag o söndag...
trött som tusan va ja igår... somna på soffan vid 9.. vid 10 tyckte johan att ja kunde lägga mig i sängen :)
Hehe... vakna strax efter 8.. men hade ju sovit 11 timmar då iaf..

sitter o väntar på mamma min nu... hon ska komma hit med en lampa som jag har tjatat till mig :) en gammal lampa som vi har haft så länge ja kan minnas... typ min morfars nånting som har gjort den... skulle göra sig fin här hemma :) Så ska hon hämta en räkning o få i sig lite kaffe tänkte ja!!

På fredag börjar ungarna vara hos oss varannan vecka, supernice, men det är lite knåp innan man får till allt..
dom har lov nästa vecka... o man vill ju gärna att dom stora ska slippa gå så mycket... men 2 dagar blir det för dom, inte så farligt... ska gå iväg till dagis o fritids sen o lämna tiderna..

ska hämta johan på jobbat också vid 3 tiden... Jävla snäll tjej han har den där johan ;)
ska faktiskt passa på o sola på samma gång. va ju år o dar sen...

nää ska ladda kaffet nu jaa, pusskram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0